Succes

Păcat că de cele mai multe ori utilizăm cuvinte fără să ne bucurăm de toate înțelesurile lor.
În ultima vreme mă întalnesc cu prieteni și cunoștințe curioase să afle ce fac, ce mai fac după BRD.
Le răspund fiecaruiă, firesc și concis.
“Fac dezvoltare.” iStock_000003160341XSmall
“Adică?”
Evaluez și creez premisele dezvoltării clientului în scopul atingerii obiectivelor sale.

Parte din persoanele întâlnite fac parte din aceeași generație cu mine iar reacția lor, foarte promptă, este că serviciile mele sunt destinate tinerilor.
Ei bine, nu.
Nu numai tinerilor.

Și, plecând de la cazul fiecăruia, încep prin a le aminti că dezvoltarea nu este și nu a fost niciodată apanajul generației tinere sau a copiilor.

Din perspectiva mea, dezvoltarea este exercițiul prin care te supui unor experiențe variate sau diferite de ceea ce faci un mod uzual.
Este un drum pe care îl parcurgi pentru a te îmbogăți.

Cu acei care au de felul lor un neastâmpăr, de a încerca permanent să-și depășească limitele, este mai simplu.
Pentru că se bucură să găsească spațiul în care-și pot măsura forța capătată în exersarea diverselor experiențe.

Mai dificil este să mă fac înțeleasă de cei care se adăpostesc în zona de confort, căutând o vină companiei din care fac parte.
Desigur, nicio companie nu o să-și schimbe structura după bunul plac al angajaților.
Dar cu siguranță aceștia ar fi valorizați dacă se vor pregăti făcând acest drum, al dezvoltării.

Și ca să verific că nu numai pasiunea mea pentru oameni mă conduce în acest demers de a promova dezvoltarea, am căutat în bătrânul DEX și iată ce-am găsit:

“A SE DEZVOLTÁ mă dezvólt intranz.
1) A trece printr-o serie de schimbări spre o treaptă superioară; a face progrese; a avansa; a înainta; a progresa; a propăși; a evolua.
2) A lua proporții (ca număr, intensitate etc.); a crește.
3) (despre ființe, plante) A se mări treptat și continuu; a crește.
4) (despre persoane) A evolua treptat sub aspect intelectual. A crește, a evolua (treptat)”.

Așadar, serviciile Yourway sunt destinate companiilor, adulților si tinerilor profesioniști, studenților și elevilor care își doresc maximizarea rezultatelor.

Și nu cred că puteam să traversăm o perioadă mai propice pentru a ne răspunde la întrebarea “cum pot să mă diferențiez față de ceilalți” decât în acest tumult economic în care companiile caută să-și eficientizeze resursele.